lördag 12 februari 2011

Listor Listor listor

Alla som bloggar håller tydligen på med de här listorna. så här e ännu en version av dem som jag har tänkt att jag då skulle göra.

Dag 1: En nytagen bild av mig och 15 intressanta fakta om mig.
Dag 2: Meningen bakom mitt bloggnamn.
Dag 3: En bild på mig och mina vänner.
Dag 4: En vana jag önskar jag inte hade.
Dag 5: En bild på ett ställe jag besökt.
Dag 6: Vilken är min favoritsuperhjälte, och varför?
Dag 7: En bild på någon eller något som har det största inflytandet på mig.
Dag 8: Vilka är mina målsättningar en månad framåt, och varför?
Dag 9: Något jag är stolt över, som hänt under dom senaste dagarna?
Dag 10: Låtar jag lyssnar på när jag är; Glad, Ledsen, Uttråkad, Uppspelt och Arg.
Dag 11: En till bild på mig och mina vänner.
Dag 12: Varför började jag blogga?
Dag 13: En bild på mitt rum.
Dag 14: En bild på mig och min familj.
Dag 15: Dom första 10 låtarna som kommer upp på min Spotify när den är inställd på Shuffle.
Dag 16: En till bild på mig.
Dag 17: Någon jag skulle vilja byta liv med under en dag, och varför?
Dag 18: Mina planer, drömmar och mål i livet.
Dag 19: Smeknamn jag har och har haft, och varför.
Dag 20: Någon jag kan se en framtid med, i giftermål eller förhållande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar