tisdag 15 februari 2011

Dag 1

Blir nog ingen bild på mig just nu men nu 15 intressant fakta om mig.

1. Jag bodde 9 månader i Woodlandhills som är förort till Los Angeles då jag var 6-7 år.

2. Jag har dansat sedan jag var 5 år. Allt från ballet till hip hop.

3. Jag är otroligt rädd för alla sorters flygande kryp som getingar, bin och humlor.

4. Mitt största mål är att besöka alla kontinenter nån gång i mitt liv (kanske inte Antarktis).

5. Jag har suttit i bil genom 14 länder på en sommar. det tog hela 2 veckor. måste ju stanna och turista lite också. Vi körde ner till Kroatien och upp igen.

6. När jag bodde i USA lärde jag mig bara genom att se på TV att prata flytande engelska.

7. När jag gick i lågstadiet lovade jag mig själv att aldrig ställa mig på en snowboard...nu för 2 år sedan bröt jag det löftet och det är jag glad för. :D

8. Jag HATAR clowner. jag tycker att de är skrämmande och inte alls roliga

9. Jag är besatt av Polisserier som CSI: NY, NCIS: LA, Bones, Hawaii Five-0 mm.

10. Funderar på ifall jag borde utbilda mig till fotograf nån gång i framtiden

11. Jag är extremt lat ibland. Men försöker att bota min lathet med att stänga av datorn då och då.

12. Jag påverkas lätt av vad andra tycker.

13. Har en hemlig dröm om att bli kändis(vem har inte det).

14. Jag är en obotlig vinter-människa. ÄLSKAR VINTERN

15. Den här listan tog en timme att skriva...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar