tisdag 8 april 2014

Paus i läsningen

Tog en paus i statistik och sannolikhets räknandet och kom på mig själv med att kolla igenom gamla bilder på FB. Blev förvånad av att några faktiskt är riktigt okej (eller så blev jag bara väldigt nostalgisk, antagligen blev jag bara MYCKET nostalgisk). De bilder jag tar nuförtiden tycker jag nästan aldrig att blir till något, men annat var det förr, då tyckte jag att varenda en av de bilder jag tog kunde vara ett mästerverk.











Annars tycker jag att det går rätt så bra här i Åbo. Allt görs i en väldigt snabb takt på föreläsningarna och tiden känns som att den bara flyger iväg. Kanske den inte flög iväg lika snabbt idag, p.g.a. att vi hade sex timmar av statistik, sannolikhet och mängdlära på schemat. Föreläsaren sade själv att sex timmar matematik på samma dag var lite väl tungt.

Imorgon råkar det vara min födelsedag och mina föräldrar kommer och uppvaktar efter att mina föreläsningar har tagit slut för dagen. Senare tror jag att vi kommer fara ut och äta med några bekanta som bor här i Åbo.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar