lördag 30 augusti 2014

Lite datorlös

Jag har varit på semester. Räcker det som orsak till varför jag inte har satt upp någonting här på några veckor? 
Har varit utan dator sen jag for på resa till USA den 15 augusti. Den 26 landade vi i Helsingfors och körde genast till Karis, eftersom det är här som jag skall befinna mig i ett år framåt. Linjen kallas fotokonst och vi kommer att gå genom nästan allt som rör foto, både digitalt- och analogt foto. Tyvärr har jag nu tydligen lyckats dra på mig en liten förkylning. Får se hur länge den kommer att hålla i sig.
Bilderna från USA kommer att komma upp med jämna mellanrum när jag har tid över. Ska först bara försöka få dem organiserade och hitta på lite olika teman att para ihop dem med. So stay tuned! ;D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar