söndag 19 oktober 2014

Nya spännande saker

Är nu tillbaka igen i mitt rum på internatet i Karis. Det har varit skönt att få vara hemma och sova i min egen säng, men nu är det snart dags för en ny vecka. 

På fredagen var jag och mamma ute på promenad med våra kameror och fotade. några riktigt höstiga bilder blev det hittade till och med en istapp (jag bara längtar efter snön just nu). 

Lördagen och halva dagen idag spenderades i min förra skola, Vasa övningsskolas gymnasium (trodde jag hade sluppit det stället efter att jag tog studenten därifrån i våras). Orsaken till varför jag tillbringade hälften av mitt höstlov där är Kulturkarnevalen. I år hålls Kulturkarnevalen i Vasa, och jag är ju såklart en del av staff-teamet. Det kan till och med hända att jag har dragit på mig lite nya spännande uppdrag detta år, men mera om det vid ett senare tillfälle. 

Nu ska jag bara dra på mig täcket och försöka få tag i sömnen.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar