måndag 19 januari 2015

Babyhulk

Tror inte att jag visat denna förut. Blev lite kär i den när jag hittade den i NYC.


Igår blev det brunch med en del av Antilopos gänget som råkade befinna sig i Vasa. Efteråt var man i matkoma, så som man brukar vara efter att antiloperna träffas. Det fanns ju så mycket gott att äta, och såklart måste man testa på allt... flera gånger.



Och så var brunchen förstås också en möjlighet att säga hejdå till Nelly som försvinner till Italien (!) i en månad.


Annars har jag inte gjort mycket idag. Satte mig på tåget kl 5:50 imorse, var i skolan halv 12. Hade lite teori och sedan fick vi testa lite nya bärbara studioblixtar. När skolan var slut packade jag upp väskan, och efter det har jag suttit och redigerat bilder. Hoppas ni har haft en bra start på denna vecka.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar