måndag 10 november 2014

Kulturkarnevalen i Vasa 2014

På torsdagen kickades kulturkarnevalen 2014 igång. Denna gång i min kära hemstad Vasa. Det var fyra mycket intensiva dagar, och just nu kan man väl säga att jag är ganska så trött men glad. 

Jag nämnde tidigare att jag hade nya spännande uppgifter. Detta år fick jag utöver de vanliga staff-uppgifterna också fota för Kulturkarnevalen. Det blev rätt så många bilder i slutändan och jag hoppas att jag har bra bilder att publicera från alla olika labb.

Just nu kan jag inte visa så många bilder men här är ett litet smakprov från själva karnevalsfesten.





Tillsist en bild jag hittade på kameran som någon hade tagit av mig.


(Uppdate: fick just höra att det tydligen var självaste Irené som hade tagit den här bilden av mig.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar