fredag 10 april 2015

Fredags underhållning

Vad jag underhålligt mig med denna fredag kväll. Är kvar i Karis denna helg så jag kommer mest att läsa till inträdesprovet. Dock borde jag också verkligen börja komma på vad jag ska göra till mitt slutprojekt.

Orginalbilden


Ljusade upp den lite


Svartvitt filter på


Klippte in två typer och försökte måla in lite skuggor, bara för att göra något lite mera. Blev inte riktigt perfekt. Jag skulle ännu kunnat göra dem lite mörkare så skulle de passat in med bakgrunden bättre. Det är sånt man kommer på först efter att man tycker att bilden är klar.


Jag använde Eemi och Malin från en bild jag gjorde tidigare i veckan. Uppgiften var att jag skulle marknadsföra Fjällräven Kånken väskor till en bredare kundkrets.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar