fredag 17 april 2015

Old and new

Känner mig sådär lagom stressad just nu för tiden fram till andra juni. I skolan håller jag på med mitt slutarbete, inträdesprovs läsning på kvällarna, och leker modell för en vän från modelinjen, och i maj far vi med klassen på en kort resa över till Stockholm. 

Hemma försöker jag också läsa, så ofta som jag kan är det tänkt att jag på fredagar skall vara på jobbet, där i mellan ska jag hinna träna program för Gymnaestradan. På söndag och på måndag skall jag dessutom sitta och räkna röster för riksdagsvalet. Hur är det så att man kan ha långa perioder utan program, och sedan kommer allt program på en gång?

Hoppas att jag kan ta mig genom nästa månad med förståndet i behåll. Här kommer i alla fall lite mera analoga bilder.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar