tisdag 10 februari 2015

A good day

Idag har varit en bra dag. På morgonen gick vi i grupper och fotade analogt, efter lunchen framkallades filmerna, efter middagen blev det photoshoot (där jag hamnade som modell!!!), och efter att allt det var klart for jag ut en sväng och (FÖRSÖKTE) fota stjärnhimmeln. 

Tog några konstiga självporträtt också. Hade lite roligt med dem efteråt i Photoshop där jag gjorde om håret och ögat i olika konstiga färger. Visar dock bara denna version där jag lite tryckte upp den gröna färgen i mitt öga.







Jag fotade med denna idag. Det råkar vara så att jag faktist har en exakt likadan kamera hemma (som egentligen är mina föräldrars. Tyvärr funkar objektiven till min kamera inte lika bra som den här).


 Eventuellt efter att fotografen på bilden har hunnit gå igenom bilderna som togs idag, så kan jag visa upp någon av dom som jag finns med på. Jag fick en ganska intressant sminkning för bilderna jag var med på. Det är bara att vänta och se.


Alltså stor betoning på försökte. Långt kvar innan mina stjärnbilder ser ut som dem man ser på alla fotosidor, men det här är mycket närmare dom bilderna än jag någonsin varit förr.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar