torsdag 19 februari 2015

Ruka dag 3 och erövring av rädslor (nästan)

Är hemma i Vasa igen. Tyckte verkligen om Ruka, fast vädret inte var det bästa medan vi var där. Typiskt nog när vi körde hem igår blev det soligt och nästan vindstilla.

Idag har jag varit en sväng till Mehiläinen för att ta bort ett födelsemärke. Problemet med detta var dock att jag är rätt så nålrädd. Jag vet att det inte är något farligt med sprutor, men måga gånger som jag fått antingen en spruta eller tagit blodprov så har jag svimmat. Svimmade inte denna gång, så jag for med mamma på en kaffe efteråt som belöning.  Tyvärr måste ju stygnen bort om tio dagar. Då måste jag lite möta min rädsla igen.



Vår utstikt från lägenheten vi bodde i



var ner till stranden och såg på solnedgången.


Hittade också en ny mössa i Ruka





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar