måndag 2 februari 2015

Åbo, Star Wars och glömskhet

Var denna helg en sväng till Åbo. Det blev tolkning av en dikt (jag har i uppgift att göra bild av en dikt. Mera om det en senare gång), och ett 13 timmars Star Wars filmmaraton. Jo ni förstod det rätt ett 13 timmars filmmaraton. Fast de tre första filmerna kanske man inte såg så aktivt på. Av alla Star Wars filmer så är det ju nummer fyra, fem och sex som är dom bästa.

När jag igår skulle åka tillbaka till Karis upptäckte jag att jag hade lämnat min kamera hemma hos Ida, Fanny och Johanna. Efter ett telefonsamtal med föräldrarna bestämdes det att jag skulle boka om min biljett och gå tillbaka efter kameran. Nåja man fick ju i alla fall den dagens motion ur vägen.









Idag har vi fortsatt med att lära oss om inredningsfotografering. Först tog vi en översiktsbild och en detalj bild av den inredning vi satte upp förra veckan, sedan fotade alla enskilt stilleben. Måste erkänna att jag blev ganska nöjd med min bild, fast jag tycker att stilleben är rätt så tråkigt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar