söndag 22 februari 2015

En pollenfri årstid

Denna helg har gått till läsning, en dansträning och en kort träff med några ur Antilopos. Riktit skönt att få träffa gänget.

Idag inledde vi årets växthus säsong. Det vill säga den korta tiden mellan februari och april som jag har möjlighet att vara inne i mammas växthus (utan få en allergi attack). Det blev kaffe och varsin cupcake.





Knåpade också ihop en ny header. De två tidigare bilderna som varit det första man sett på min blogg hade jag bara tänkt som tillfälliga lösningar, men istället så hände de med ett bra tag. Den här tycker jag att ser lite bättre ut där uppe på bloggen än de två andra gjorde. Eventuellt kan jag visa lite senare vilka funktioner i Photoshop jag använde för att göra den med.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar