lördag 21 mars 2015

Säg hej till Minolta och Ricoh

Har haft en lång skön helg hemma. Igår fick jag två nya skönheter av snällaste mamma (medan hon höll på med att städa två skåp för att hitta en julklapp som jag aldrig fick). Båda kamerorna är analoga och kommer nog passa bra in i min samling. Tror att jag också ska försöka ta lite bilder med dem bara jag får tid att framkalla också.

Medan jag idag var in till centrum gick jag in till ny renoverade Wasa sport (intersport? Vad heter de egentligen nu för tiden), och fick syn på deras utbud av Pennyboards. Eller utbud skulle väl säga att det fanns mycket att välja på (vilket det inte fanns), men jag blev otroligt sugen på att köpa en liten bräda till mig själv. 

Imorgon tågar jag tillbaka till Karis, men ikväll blir det att fara ut och äta på Amarillo med några av Antiloperna, för att fira bästa Julia.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar