lördag 14 mars 2015

Vår i luften och Photoshop glädje

Minns inte om jag varit med om en så här tidig vår någonsin. Är för tillfället hemma i Vasa, men far tillbaka imorgon på dagen.

Idag har jag bara njutit av vädret. Jo ni läste det där rätt, vinter älskaren Michaela tycker om att det blir varmare väder. Det känns bra så länge som jag bara har att göra med varmt väder, men när pollensäsongen dragit igång, så får man inte ut mig längre. På tal om pollen var jag också och förnyade alla mina recept idag. Listan på alla mediciner jag tar under våren och sommaren börjar bli ganska lång, man undrar om de skulle finns något bättre alternativ mot pollen (och gräs, damm och typ allt annat som växer) än en hög med piller.

Var på en liten promenad med föräldrarna upp till lerhögen bättre känd som Rapis, till Gubbgrund och båthamnen. hade förståss med kameran och fotade. Passade också på att hitta och fota olika ytor som jag sedan kan klippa in i olika framtida Photoshop projekt.


Ville också göra en till GIF



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar